خرید بیت کوین در ایران


خرید بیت کوین در ایران



می‌توان اذعان داشت بیت کوین پرچم دار ارز های دیجیتال و شاخصی برای معرفی و در ضمن نبضی برای معاینه ی بازار کریپتوکارنسی است . روش های مختلفی برای داشتن بیت کوین وجود دارد که یکی از آنها خرید بیت کوین در ایران است. معمولا افرادی سراغ این روش می‌روند که صبر کافی برای کسب بیت کوین رایگان از طریق فاست و یا اپلیکیشن را ندارند! با توجه به این که قیمت این ارز دیجیتال مجازی رمزنگاری شده روز به روز در حال نوسان است با داشتن دانش کافی خواهید توانست از این حوزه کسب درآمد داشته باشید.

اگر شما هم به تازگی وارد دنیای ارز دیجیتال شده‌اید، در این مقاله همراه ما باشید تا با نحوه خرید بیت کوین در ایران آشنا شوید.

مراحل خرید بیت کوین در ایران
تهیه کیف پول بیت کوین
قبل از این که بتوانید بیت کوین داشته باشید شما به یک کیف پول نیاز دارید در ساده‌ترین حالت می توانید به سایت Blockchain.info مراجعه کنید و کیف پول بیت کوین را دانلود نمایید. البته در صورتی که قبلاً یکی از انواع کیف پول بیت کوین را تهیه کرده‌اید، می توانید از آن برای خرید بیت کوین استفاده کنید. خوشبختانه با توجه به محبوبیتی که این ارز رمزنگاری شده در بین کاربران دارد، تنوع کیف پول‌هایش در نسخه‌های مختلف مانند اندروید و iOS تقریباً بی شمار است.

انتخاب ارز مناسب برای خرید بیت کوین در ایران
بعد از آن که کیف پولتان را تهیه کردید، می توانید روش پرداخت هزینه را انتخاب کنید. خوشبختانه باز هم برای خرید بیت کوین روش های مختلفی وجود دارد. بنابراین فرقی نمی‌کند که در کجای جهان قرار دارید، با استفاده از پی پال، ویزا کارت و مسترکارت می توانید خریدتان را در سایت‌های اکسچنجینگ مانند Coinbase ، بیترکس و … انجام دهید.

راه دیگری که وجود دارد مراجعه به سایت های خرید و فروش بیت کوین است که میتوانید از این طریق به ارزدیجیتال مورد نظر خود دست پیدا کنید.

اخیراً اکسچنج هایی همچون بایننس و کوین بیس در ایران نیز امکان معامله ریالی را ایجاد کرده اند که در ادامه معرفیشان خواهیم کرد.

همراهان عزیز، در این گونه سایت‌ها نه تنها می توانید خرید بیت کوین در ایران را انجام دهید بلکه می توانید انواع مختلف ارزهای رمزنگاری شده را مانند اتریوم، بیت کوین کش و … را به یکدیگر تبدیل کنید. بنابراین لزوماً نیازی به استفاده از پول نقد و یا ارزهای رایج نیست. در صورتی که ارز رمزنگاری شده دیگری دارید، می توانید با استفاده از این پلتفرم‌ها آنها را به یکدیگر تبدیل نمایید.

به عنوان مثال زمانی که به سایت Coinbase مراجعه می‌کنید می توانید دو قسمت خریدوفروش را مشاهده نمایید. علاوه بر این در قسمت پایین‌تر، می توانید نوع ارز را برای خرید و یا فروش تعیین نمایید.


به شما توصیه می‌کنیم که ارز خریداری شده و یا تبدیل شده‌تان را در سایت‌های اکسچنج قرار ندهید. چرا که معمولا امنیت بالایی نداشته و احتمال هک شدنشان زیاد است. بنابراین امنیت کیف پول را در اولویت قرار دهید. چرا که اگر ارز دیجیتال شما از دست برود، احتمال بازگرداندن آن نزدیک به 0 است!

همراهان عزیز، با وجود این که بیت کوین یک ارز دیجیتال همگن در سراسر جهان است، قیمت خرید آن در برخی از نقاط جهان متفاوت است. دلیل این مسئله هم تفاوتی است که در میزان عرضه و تقاضا وجود دارد. بنابراین هرچه که میزان تقاضا در کشور مورد نظر بیشتر باشد، احتمالاً قیمت خریدش نیز بیشتر است. به عنوان مثال در کشوری مانند ژاپن که از سال 2017 تا کنون این ارز را رسماً به عنوان یک روش پرداخت معرفی کرده است، قیمت خریدش بیشتر است اما این میزان اختلاف با احتساب کارمزد برداشت در اکسچنج ها به اندازه ای نیست که بتوان از این طریق کسب سود داشت.

در نهایت باید به شما تذکر دهیم که سرمایه‌گذاری در یکی از ارزهای دیجیتال با وجود اینکه با سود زیادی همراه است، خطرات زیادی هم به همراه دارد. ممکن است شما ارزی را انتخاب کنید و بعد از مدتی شاهد سقوط یا صعود ارزشش باشید. بنابراین اگر روحیه ریسک پذیری دارید سرمایه‌گذاری در این ارزها را با آگاهی کامل انجام دهید. شما می توانید سؤالات خود را در رابطه با خرید بیت کوین در ایران از طریق شماره های موجود در سایت از ما بپرسید.

همراه ما باشید...

[ بازدید : 210 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
[ سه شنبه 29 مرداد 1398 ] [ 17:39 ] [ موسیقی ]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]