به گزارش Coindesk این محدودیت‌ احتمالا به


به گزارش Coindesk این محدودیت‌ احتمالا به دلیل تحریم های صورت گرفته آمریکا در قبال ایران است هرچند تا کنون این سایت از اظهار نظر مستقیم در رابطه با علت این کار خودداری کرده است. این اعمال محدودیت‌ها، پیش از این هم توسط سرویس‌دهندگان خارجی نظیر binance و Bittrex سابقه داشته است.

لوکال‌بیت‌کوینز یکی از بازارهای مهم و شناخته‌شده خرید و فروش بیت‌کوین است که ضمن ایجاد ارتباط میان فروشندگان و خریداران بیت‌کوین، امنیت معاملات را هم تامین می‌کند.
لوکال‌بیت‌کوینز یکی از بازارهای مهم و شناخته‌شده خرید و فروش بیت‌کوین است که ضمن ایجاد ارتباط میان فروشندگان و خریداران بیت‌کوین، امنیت معاملات را هم تامین می‌کند.

پاسخ لوکال‌بیتکوینز به کاربر ایرانی
پاسخ لوکال‌بیتکوینز به کاربر ایرانی
دلایل استقبال کاربران ایرانی از لوکال‌بیت‌کوینز
برای فعالیت در لوکال‌بیت‌کوینز نیازی به کارت اعتباری یا دبیت‌کارت نیست و پرداخت‌ها و شارژ کیف‌پول و… از طریق بیت‌کوین انجام می شود و این قابلیت باعث استقبال بیشتر کاربران ایرانی از آن شده است.

لوکال‌بیتکوینز در پاسخ ایمیل یکی از کاربران ایرانی گفته است که کاربران ایرانی اجازه فعالیت در این وبسایت را ندارند اما می‌توانند بیت‌کوین‌های باقی مانده‌ی خود را از این وبسایت خارج کنند. اما این ریسک وجود دارد که لوکال‌بیت‌کوینز دارایی‌های ایرانیان را نیز در آینده توقیف کند و این اتفاق قبلا در سرویس‌دهنده‌های مشابه دیگر سابقه داشته است.


سروش حکیمی یکی از تریدرهای ایرانی می‌گوید لوکال‌بیت‌کوینز بهترین گزینه برای من بود چرا که می‌توانستم نرخ‌های خوبی از افراد دیگر بگیرم. او ادامه می‌دهد:

صرافی های داخلی برای من جذاب نیستند چرا که نرخی که دارند معمولا مناسب نیست و همچنین حجم معاملات آنها پایین است. به عنوان مثال شما در یک روز به ندرت می‌توانید ۲ بیت‌کوین با آنها معامله کنید.
سروش حکیمی


جایگزین‌های تازه نفس از راه می‌رسند
ضیا صدر، یکی از برنامه نویسان ایران در مصاحبه با Coindesk جایگزین‌هایی را معرفی کرده است که پتانسیل جذب کاربران ایرانی را دارند. Bisq یکی از صرافی های غیر متمرکز است که بر روی شبکه‌ی tor فعالیت می‌کند و اخیرا زبان فارسی را نیز به زبان‌های خود اضافه کرده است. وبسایت hodlhodl.com هم گزینه دیگری است که پشتیبانی زبان فارسی را هم اضافه کرده است.

وبسایت keepchange.io هم پس از سانسور لوکال‌بیت‌کوینز مورد استقبال ایرانیان قرار گرفته، یک بازار خرید و فروش فرد به فرد است که اعلام کرده به فلسفه بیت‌کوین وفادار می‌ماند و در برابر دخالت دولت‌ها و سانسور مقاومت خواهد کرد.

[ بازدید : 212 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
[ سه شنبه 29 مرداد 1398 ] [ 17:41 ] [ موسیقی ]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]